Hledej
Mercedes-AMG E63

Nejrychlejší éčko všech dob na povel usmaží zadní kola! Bude se vám líbit

Mercedes oficiálně představil vrcholnou verzi nové třídy E, která představuje technologickou špičku celého současného automobilového průmyslu. A parametry, kterými tento supersedan obdařili inženýři z AMG, doslova vyrážejí dech.

Pod kapotou nejsilnějšího Mercedesu třídy E všech dob najdeme čtyřlitrový osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel s technologií twin-scroll, zkracující reakce na sešlápnutí plynu. V nabídce budou rovnou dvě verze. Slabší E63 nabídne výkon 571 koní a točivý moment 750 Nm, který putuje na všechna čtyři kola přes devítistupňovou dvouspojkovou převodovku AMG Speedshift. Sprint z klidu na stovku je v tomto případě otázkou pouhých 3,5 sekundy. Výkonnější verze E63 S dává dokonce 612 koní a ohromujících 850 Nm točivého momentu, což stačí ke sprintu na stovku za bleskurychlé 3,4 sekundy a dosažení maximálky 300 km/h!
Staňte se naším fanouškem na facebooku


Pro nadšené řidiče, vyznávající klasickou koncepci se zadním pohonem, AMG pro E63 S nabídne příplatkový pohon všech kol 4Matic+ s novým režimem Drift Mode, v němž putuje sto procent točivého momentu na zadní kola. Drift Mode lze aktivovat v jízdním režimu Race, při vypnuté stabilizaci ESP a s převodovkou v manuálním režimu. Poté máte z E63 S ryzí zadokolku, a to dokud driftovací režim opět sami nevypnete. Vždy jindy přitom můžete spoléhat na trakci a bezpečnost pohonu všech kol. Báječná novinka!

Doporučujeme: 10 nejlepších předjetí v DTM


Aby nejrychlejší éčko nevypadalo příliš usedle, od designérů AMG dostalo optický upgrade se sadou spoilerů, lehčími ráfky a sportovními výfuky. Interiér byl vyšlechtěn o anatomické sedačky, jejichž úkolem je nevytřást posádku v oblacích kouře od zadních pneumatik. Světovou premiéru si AMG E63 odbude na listopadovém Auto Show v Los Angeles, prodej bude zahájen v první polovině příštího roku. Prestižní souboj o nejlepší supersedan světa tak dostává nového favorita.

19

GALERIE: Mercedes-AMG E63

mercedes - 10

Hodnocení:


 

TN.cz