Vzkaz Mercedesu

Mercedes mění logo? Nová třícípá hvězda je menší, prý jen dočasně

Logo značky Mercedes-Benz
Zdroj: Profimedia
Téma:

Na sociálních sítích se objevilo logo značky Mercedes-Benz v nové podobě. Typická třícípá hvězda uprostřed kruhu je o dost menší. Je to ale jen dočasná úprava, kterou chce německý výrobce předat vzkaz lidem na sociálních sítích.

Mercedes-Benz začal na sociálních sítích používat nové logo se zmenšenou třícípou hvězdou uprostřed kruhu. Objevilo se například na Instagramu nebo na twitterovém účtu značky. Rabranding je ale jen dočasný.

 

Úpravou loga chce automobilka Daimler vzkázat, aby lidé v době pandemie zůstávali co nejvíce doma a pokud jsou venku, aby zachovávali odstup například u pokladen v obchodech, při pohybu ve městě a cestování hromadnou dopravou.

 

 

“Mercedes-Benz podporuje výzvy Udržujte odstup a Zůstaňte doma, které se šíří po sociálních sítích a jejichž cílem je připomenout, že v době pandemie nemoci COVID-19 je jedním z důležitých preventivních opatření proti dalšímu šíření dodržování dostatečné vzdálenosti mezi lidmi, a pokud je to možné, i setrvání doma. Z tohoto důvodu automobilka dočasně upravila své logo s třícípou hvězdou na sociálních sítích,” vysvětluje Mercedes.

 

 

Instagramový účet společnosti má více než 26 milionů sledujících a může tak oslovit velké množství uživatelů a přispět k šíření této výzvy. Twitterový kanál Mercedesu sleduje 3,4 milionu lidí.

 

 

Třícípá hvězda je symbolem automobilky Daimler již 110 let a řadí se tak mezi vůbec nejstarší loga. Za svoji dlouhou historii se od roku 1910 měnila jen minimálně a zůstává jedním z neznámějších symbolů. Tři cípy měly symbolizovat ve své době ojedinělé využití motorů Daimler v dopravních prostředcích na zemi, na vodě a ve vzduchu.

 

Zpočátku byla použita jen třícípá hvězda bez okruží. Kruh, od kterého se nyní v rámci výzvy Udržujte odstup hvězda ”oddálila“, se poprvé na vozech Mercedes objevil v roce 1916.

Související témata:
TN.cz