Publikováno 27. 2. 2017

AAA AUTO usiluje o co nejlepší umístění v prestižní soutěži European Business Awards

Témata:

10. ročník celoevropské soutěže European Business Awards (EBA) jde do finále dalšího kola, kdy odborná porota i veřejnost volí nejlepší firemní zástupce z jednotlivých evropských zemí.

Vítězem předešlého kola se ve své kategorii stalo AAA AUTO, které obhajuje svoje prvenství před dvěma lety. Dalšími finalisty jsou ve svých kategoriích SIKO KOUPELNY, Dopravní podnik hl. m. Prahy, nebo ENVIROMENT COMMERCE CZ.

V 10. ročníku European Business Awards, kterou pořádá RSM International za podpory předních firem, akademiků, médií a politických představitelů z celé Evropy, se vybíralo z více než 33 000 podnikatelských subjektů ze 34 evropských zemí. Téměř sedm set společností napříč celou Evropou bylo zvoleno vítězi národních kol. Panel rozhodčích, sestavený z leaderů celoevropského byznysu, akademiků a podnikatelů, zhlédl videa vítězů národních kol a nejlepší, včetně AAA AUTO, ocenil statusem „Ruban d’Honneur“. V rámci druhého kola může hlasovat každý až do 1. března do 17:00 a pomoci tak vybrat nejúspěšnější společnost z každé země.

„Být jedním z reprezentantů za Českou republiku je pro nás opravdovou výzvou, protože stojíme proti nejprogresivnějším společnostem v Evropě. Je pro nás zadostiučiněním patřit do evropské podnikatelské elity. Těšíme se na výsledky tohoto kola rozhodování, protože se do hlasování zapojí i široká veřejnost, jejíž názor je pro nás velmi důležitý,“
uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Společnost AAA AUTO již v minulosti získala Ocenění veřejnosti za Českou republiku.

AAA AUTO začala nabízet motoristům ojeté vozy v České republice již před 25 lety a za tu dobu obsloužila již 1,9 milionu zákazníků. Letos na podzim plánuje dobýt hranici dvou milionů. Za čtvrt století firma rapidně rozšířila síť svých poboček na současných 40 ve 4 zemích střední a východní Evropy, kde zaměstnává celkem 2 300 lidí. V roce 2012 AAA AUTO obnovilo prodej pod ikonickou českou značkou Mototechna a o necelé dva roky později vznikla značka Mototechna Premium, kde zákazníci najdou prémiové vozy různých značek, jako je Maserati Ghibli nebo Porsche Panamera. Mototechna prodala od svého znovu uvedení na trh na 30 000 aut.

AAA AUTO můžete dát svůj hlas na http://www.businessawardseurope.com/vote/detail-new/the-business-of-the-year-award-with-turnover-of-150-or-higher/21656 do 1. března do 17:00 a podpořit tak na celoevropském trhu i Českou republiku.
 

Komerční článek